En annorlunda reseblogg

Jag andas för att jag reser och skriver

Danmarkstips!

Publicerad 2015-10-01 12:42:00 i Allmänt, resa,

När det kommer till Danmark tycker jag man hör alldeles för mycket om Köpenhamn, även om det är en fantastisk stad, och för lite om resten av Danmark. Århus till exempel!
I Århus finns häftiga ARoS - Aarhus Kunstmuseum.
 
 
Förutom våningsplan med konst finns det även interaktiva våningsplan och lite udda utställningar. Högst upp på byggnaden finns dessutom den här regnbågen som du kan promenera i!
 
 
Japp mycket fotovänligt som ni ser!
 
 
Hade kunnat flytta dit bara för regnågen. Går inte att INTE bli glad av den!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra B.

Jag satsar på 50 länder innan jag är 30. Och jag vill ha sett alla länder innan jag dör. Däremellan vill jag skapa så många nya minnen jag kan. Och här delar jag med mig av några. Länder hittills: 29 Senaste nya landet: Australien Alla besökta länder: Australien, Jamaica, Kuba, Frankrike, Tyskland, Grekland, Rumänien, Malta, Tjeckien, England, Spanien, Portugal, Marocko, Bolivia, Argentina, Paraguay, Uruguay, Brasilien, Chile, Peru, Sydkorea, Norge, Danmark, Finland, Belgien, Montenegro, Italien, Israel, Kroatien.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela