En annorlunda reseblogg

Jag andas för att jag reser och skriver

Släpp av mig här

Publicerad 2015-10-22 13:32:30 i Allmänt, resa,

När vi flög över toppiga berg och grön slummer i Kina kände jag bara: släpp av mig här!
Likaså när vi flög in över Hongkong.
Fastän jag var så nervös att missa nästa flyg.
Jag ville släppas ner rakt mellan alla byggnader som man såg långt borta.
Singla ner.
Landa framför en gumma som köper dagens tidning.
Möta vardagslivet i någon timme.
Fortsätta vidare till Australien.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Louise

Publicerad 2015-10-22 13:57:26

Vilken härlig blogg du har! :)
Kika gärna in på min och berätta vad du tycker.
Kram.

Svar: Tack så himla mycket :)
Sandra B.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra B.

Jag satsar på 50 länder innan jag är 30. Och jag vill ha sett alla länder innan jag dör. Däremellan vill jag skapa så många nya minnen jag kan. Och här delar jag med mig av några. Länder hittills: 29 Senaste nya landet: Australien Alla besökta länder: Australien, Jamaica, Kuba, Frankrike, Tyskland, Grekland, Rumänien, Malta, Tjeckien, England, Spanien, Portugal, Marocko, Bolivia, Argentina, Paraguay, Uruguay, Brasilien, Chile, Peru, Sydkorea, Norge, Danmark, Finland, Belgien, Montenegro, Italien, Israel, Kroatien.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela