En annorlunda reseblogg

Jag andas för att jag reser och skriver

Mitt

Publicerad 2015-08-15 20:13:59 i Allmänt,

 
Det här är hur jag mår allra bäst. Tillsammans med min ryggsäck full av påsydda flaggor.
Jag känner mig så lätt. Så lätt. Jag har allt jag behöver i en påse på ryggen. Kan åka vart jag vill och inte sakna något. Materiellt. Visst saknar jag personer hemma och så, men oftast hittar man personer på resan som har samma kvaliteter. Tjejen som jag träffade i Argentina som hade en del av mamma som jag saknade. En annan som påminde och fyllde hålet med saknaden av bästa vännen. Personer man träffar bara i några dagar kan såklart inte fylla dina mest älskade totalt. Men under dina 20+ kanske?
Om några år kanske jag kommer säga 30+ och sen 40+. Vem vet?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra B.

Jag satsar på 50 länder innan jag är 30. Och jag vill ha sett alla länder innan jag dör. Däremellan vill jag skapa så många nya minnen jag kan. Och här delar jag med mig av några. Länder hittills: 29 Senaste nya landet: Australien Alla besökta länder: Australien, Jamaica, Kuba, Frankrike, Tyskland, Grekland, Rumänien, Malta, Tjeckien, England, Spanien, Portugal, Marocko, Bolivia, Argentina, Paraguay, Uruguay, Brasilien, Chile, Peru, Sydkorea, Norge, Danmark, Finland, Belgien, Montenegro, Italien, Israel, Kroatien.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela